Home / Termeni si conditii

Termeni si conditii

Informatii despre site

Site-ul web topmobiles.ro este administrat de Sardar Global Ltd cu adresa juridica in Marea Britanie: 85 Great Portland Street, London, England, W1W 7LT.

Numar de Inregistrare la Palata Companiilor de la Marea Britanie: 12288736.

Site-ul comercializeaza produse pe teritoriul Europei.

 

Acceptarea conditiilor

Utilizarea site-ului topmobiles.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.

in situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru de internet.

topmobiles.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari.

 

Comunicari electronice.

Comunicarile comerciale prin posta electronica primite din partea Sardar Global Ltd se realizeaza in cazul in care destinatarul si-a exprimat in prealabil consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari. Destinatarul comunicarilor comerciale are dreptul de a-si revoca consimtamantul de a primi asemenea comunicari prin simpla dezabonare accesand link-ul potrivit de la sfarsitul fiecarui e-mail. Sardar Global Ltd nu este responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, up-grade-uri etc.

 

 Drepturile de autor

Informatiile publicate pe topmobiles.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al proprietarului site-ului companiei Sardar Global Ltd care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail support@topmobiles.ro.

 

Plasarea comenzii si incheierea contractului

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul topmobiles.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de compania Sardar Global Ltd – administrator site, respectiv prin telefon sau email. In conformitate cu legislatia in vigoare momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de consumator.

Dupa plasarea comenzii pe site, clientul va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a comenzii, la adresa de e-mail specificata in comanda, ceea ce reprezinta doar o confirmare a primirii comenzii, nu o confirmare efectiva a comenzii. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica a primirii lor.

Confirmarea acceptarii comenzii se face de asemenea prin posta electronica, la adresa de e-mail a cumparatorului specificata in formularul de comanda, dupa ce vanzatorul a verificat stocurile existente. In cazul in care produsul nu se mai afla in stocul depozitelor, consultantul de vanzari va comunica acest fapt consumatorului in cel mai scurt timp, prin posta electronica.

 

 Livrarea

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 3 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii. Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 24 de ore lucratoare.

Cu toate acestea, este posibil sa apara intarzieri din motive independente vanzatorului, ca de exemplu intarzierile cauzate de societatea de curierat rapid in perioada sarbatorilor de iarna, Paste, Black Friday etc., situatie in care vanzatorul va informa clientul cu privire la aceasta situatie si ii va oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda.

In sensul prezentilor Termeni, se considera ca “livrarea” a avut loc sau se considera ca a fost “livrata” comanda atunci cand clientul intra in posesia fizica a produselor, lucru demonstrat de o semnatura de primire a comenzii la adresa de livrare convenita.

Produsele sunt disponibile in limita stocului.

 

 Limitare raspundere topmobiles.ro

Site-ul topmobiles.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.

Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului topmobiles.ro, in totalitate sau partial.

Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat pe site-ul topmobiles.ro, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. Cu toate ca avem grija sa ne asiguram ca toate preturile indicate pe Site-ul nostru web sunt corecte, pot aparea erori. Cand pretul este in mod evident disproportionat fata de valoarea oricaror produs(e) comandate de dumneavoastra, va vom informa in cel mai scurt timp posibil pentru a va oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula.

Preturile pot fi revizuite in orice moment, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare

nu va afecta vreo comanda a dumneavoastra care a fost inregistrata anterior modificarii preturilor si confirmata.

Sardar Global Ltd nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul topmobiles.ro, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.

 

Anularea comenzii

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul topmobiles.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandate nu se mai afla pe stoc.

 

Garantii

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia include obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate) si/sau orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului.           

 

Protectia datelor

Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment responsabilul topmobiles.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin e-mail la adresa: support@topmobiles.ro.

Poti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

 

Cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii exprimi acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679.

 

Modalitati de plata:

Produsele se achita curierului in momentul livrarii marfei in numerar sau cu cardul bancar.

 

Modalitati de livrare:

Livrarea este efectuata de o companie logistica Fan Courier SRL.

 

Termen de livrare:

Termenele de livrare (1-3 zile) afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.

 

 Conditii de retragere

Consumatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanta (vanzare online), fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. cheltuielile postale) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retragere.

Exercitarea dreptului de retragere se efectueaza de catre consumator prin completarea formularului de retragere sau prin exprimarea deciziei de retragere printr-o declaratie scrisa neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil (de ex. e-mail), urmand ca Sardar Global Ltd sa raspunda solicitarii de retragere prin posta electronica.

Pentru a putea exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la: denumirea produsului, numarul si data comenzii, data primirii comenzi, adresa, numarul de telefon, contul bancar si titularul pentru restituirea banilor. Daca notificarea se face pe suport de hartie, este necesar sa o semnati.

 

Starea produselor returnate

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: stare fizica intacta (fara urme de uzura excesiva, ciobituri, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice etc.), functionale in parametrii normali, cu conturile personale sterse, sa nu fie parolate, sa nu aiba alte licente activate sau programe instalate decat cel cu care produsul a fost achizitionat, sa nu aiba sistemul de operare dezinstalat, sa nu fi suferit nici un fel de interventie in service, sa contina toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu certificatul de garantie si documentul fiscal de achizitie in original iar ambalajul de preferat sa fie cel original.

 

Returnarea banilor

Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, inclusiv costurile livrarii pentru achizitia produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat diminuarea valorii produsului, conform punctului 3 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.

 

Reclamatiile si litigii

Sardar Global Ltd ofera posibilitatea cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate.

Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa fizica a societatii sau pe adresa de e-mail: support@topmobiles.ro.

Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.

Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. Sardar Global Ltd va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.

Sardar Global Ltd nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei.

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, partile putandu-se adresa Curtii de Arbitraj International de la Londra, Marea Britanie.

X